مجوز تغییر نام صادره توسط اداره ثبت احوال قابل ترجمه و تایید است؟
بله. معمولا نامه ای از طرف اداره کل ثبت احوال استان یا سازمان ثبت احوال خطاب به ثبت احوال شهر مربوطه صادر می شود که طی آن مجوز تغییر نام داده می شود و معمولا مدت اعتباری مثلا شش ماهه برای آن در نظر گرفته می شود. علیرغم اینکه این نامه فقط با تصویر امضاء و بدون مهر صادر می شود به همین صورت با ارائه شناسنامه متقاضی که در قسمت توضیحات آن به تغییر نام اشاره شده است قابل ترجمه و تایید است (البته طبق روال دادگستری و خارجه در تاریخ این پاسخ خرداد 1399).
دارالترجمه رسمی شماره 750 کرج مترجم مسئول: مسعود شکراللهی، مترجم رسمی قوه قضائیه، شماره پروانه 750 |
|
آدرس: |
کرج، زیر پل آزادگان، ضلع جنوب غربی، ضلع جنوبی خیابان مطهری، نبش کوچه سبحانی، پلاک 50، واحد 8 |
کدپستی: |
3143953579 |
موبایل: |
09124671583 |
تلفن: |
34458314 - 34213134 - 34213135 (پیش شماره 026) |
وب سایت: |
|
ایمیل: |
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید |
تلگرام: |
|
واتساپ: |
09124671583 |
اینستاگرام: |
750karaj |
ویز: |
|
نقشه گوگل: |
https://maps.google.com/maps?q=35.831606,50.997450&ll=35.831606,50.997450&z=16 |